Winkelwagen
U heeft geen artikelen in uw winkelwagen

Verzenden & retourneren

Als particuliere consument beschikt u over een termijn van 14 dagen waarbinnen u kunt verzaken aan uw aankoop. Mochten onze producten niet voldoen aan uw wensen, dan kan u dit melden en terugzenden op voorwaarde dat geen product is die speciaal voor u werd vervaardigd. Dit verzaakrecht geldt niet voor zakelijke klanten. Dit verzaakrecht geldt dus niet voor producten die speciaal voor de klant vervaardigd werden. 

De terugbetaling zal gebeuren niet later dan 14 dagen met dezelfde methode zoals de betaling van de order, Het bedrag dat terugbetaald wordt zal in elk geval nooit groter zijn dan het door de klant effectief betaalde bedrag. Als tijdens de aankoop gebruik gemaakt werd van een waardebon, zal deze ook teruggegeven worden. Deze waardebon kan dan opnieuw gebruikt worden bij een volgende aankoop.

Stappenplan om te retourneren:

  • mail ons ([email protected]) dat u een artikel wilt retourneren.
  • wij antwoorden met een referentienummer. Indien het mogelijk is kan u deze vermelden op het pakket en/of binnenin het pakket zodanig dat wij intern weten over welk dossier het gaat. 
  • vervolgens stuurt u het artikel terug naar het retouradres zijnde Santvoortbeeklaan 23B, 2100 Deurne BELGIE. De retourkosten worden door u gedragen.
  • na ontvangst en goedkeuring, stuurt vsfurniture.be u een ontvangstbevestiging via e-mail. 

Kan ik een product ruilen of omwisselen?
Om te ruilen moet je erop toezien dat de verpakking intact is gebleven en dat het geen product is die speciaal voor u werd vervaardigd. Derhalve zal een geopende verpakking u niet meer toelaten af te zien van de aankoop.

Stappenplan om te ruilen:

  • mail ons ([email protected]) dat u een artikel wilt retourneren met de reden.
  • u ontvangt via e-mail instructies en een retourbon voor het retourneren van het artikel
  • stuur het artikel terug naar het retouradres. De retourkosten worden door u gedragen.
  • na ontvangst en goedkeuring, kunnen we omruilen en het nieuwe product verzenden
  • indien vsfurniture.be uw zending goedkeurt wordt het nieuwe artikel, indien voorradig, zo spoedig mogelijk verzonden. De kosten voor het terugzenden zijn voor uw rekening. De kosten voor het heensturen zijn voor onze rekening. 

Verkeerd artikel?
Verwittig onze klantendienst via [email protected] binnen de 2 dagen na ontvangst.

Beschadigd artikel?
Verwittig onze klantendienst via [email protected] binnen de 2 dagen na ontvangst.
Formuleer de beschadiging duidelijk met bijhorende foto's. Indien later, kunnen wij dit niet meer ontvangen, aangezien de kans groot is dat de beschadiging door de klant afkomstig kan zijn.

vsfurniture.be behoudt zich het recht om retouren te weigeren en geen tegoed te schenken of het bedrag niet terug te betalen, wanneer het vermoeden bestaat dat de artikelen reeds gebruikt zijn of door schuld anders dan die van vsfurniture.be of de leverancier van het artikel zijn beschadigd.

Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? Ja Nee Meer over cookies »